Missade 1-årsdagen....

Hade fullt upp igår, Ehlin har kommit hem med en STOR blåslampa, som hon stenhårt riktar mot mitt håll...Så nu blir det packa av...!

Hade en bra dag på jobbet, Johan kom och jobbade hos oss, och det är alltid lika kul! Även om jag är partisk, så måste jag få säga att han är en FANTASTISK arbetare!! Jätteduktig..och det är så kul med alla barnen, som blir nyfikna och glada av att se honom...en del av barnen tror han är Kocken!!

GRATTIS JOHAN till ditt nya jobb
, som du fått!! Hur underbart som helst!! 

Ehlin kom också till jobbet och hjälpte till! Mysigt värre!! Vi åkte hem till Johan och fikade efteråt, och sen till Ica Kvantum, där vi terroriserade Tobbe, som satt i kassan!!
Sen hem, och Ehlin satte på blåslampan direkt...
Själv så gräddade jag våfflor =)

På kvällen kom IsaDora och vi hade en mysig tv-kväll, där alla satt och halvsov i sofforna...Kollade på Let´s Dance och hade fullt bestyr att hålla katterna ifrån Crusse!!

Idag ser jag fram mot att fortsätta att ta det lugnt...hrmf...jag menar packa!! ;-)

Kram alla!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: