Måndag igen då...

Jepp...så är det...veckorna går i en faslig fart, och just nu känns det bara bra att det gör det!
För ju fortare det här blir klart dessto bättre...shit pommesfrites..mår så fruktansvärt dåligt över allt som sker just nu..samtidigt som jag verkligen ser fram mot att få börja om på ny kula...mixade känslor... =/

Fattar inte hur jag ska få ihop det till hyrorna, elräkningen och alla andra "vanliga" räkningar som ligger här och skriker... Vill ju så gärna köpa ny soffa också, men det kan jag kanske ta på avbetalning, även om det inte är det bästa, så får det nog bli så..Har börjat tänka om lite när det gäller soffan, ville egentligen ha en modern soffa, men tror att jag slår till på IKEA's "Ektorpsoffa", en bäddsoffa och en tresittssoffa (stavningen??) en svart..kanske...?!
Men först och främst så ska jag FLYTTA och klara av allt vad det innebär... flyttbilar, flyttfolk,och alla hemska flyttkartonger, som först ska packas ner och sen UPP igen.. ÅHHH...vad drygt det är... Kan jag inte bara få åka till Spanien igen och bara få vara...skita i allt som händer runt omkring mig..?
Nähä... Återigen.. Bit ihop eller bryt ihop  Känns som om plomberna i munnen går sönder av att jag biter ihop hela tiden..så det är kanske dags att bryta ihop?

Näe.. nu är det dags för dagens packning..mitt sovrum skriker..och inte är det min fantastiska säng som ropar högst (än!)

Kram!

Postat av: Ingela

men titta vad jag hittade, en liten mysig blogg med Katharina... kul denna länkar jag gärna till från mig blogg om jag får ? :)

Men inte så kul att du mår dåligt! Nä det var inte bra alls, Gud är på din sida oavsett hur omständigheterna ser ut så har han lovat att aldrig lämna dig eller överge dig... Kram kära du!! en riktigt kommer när jag ser dig nästa gång... :))

Datum: 2009-03-23 kl. 19:35:47
URL: http://fjallboskogen.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: