Kanske får bilen hel idag?

Hoppas det iallafall!
Fast som jag sagt tidigare, allt går och det riktigt bra dessutom! Har ju inte haft bil förut heller, och då med tre SMÅ barn...och det gick det med!! =)

Just nu sitter jag helt ensam i den här stora lägenheten, Tobbe har åkt och jobbat i Stockholm..Johan ska också jobba i Stockholm idag, (Ehlin jobbar hon med!) så jag funderar allvarligt på att åka dit jag också...Hihi.. Kanske det kan bli en familjekväll hemma hos Ehlin, med Melodifestival och allt! Men vi får se...har inte bestämt mig än..och mina kids kanske tycker det blir för mycket, om jag förföljer dom hela vägen till huvudstaden...

I morgon blir jag av med bokhyllan...Känns som en befrielse, hur nu en möbel kan hålla en fången?...men den tillhör det gamla och nu är det NYA som gäller!!

Ha en bra lördag allihopa!
Kram!

Postat av: Ehlin

Om du inte kommer blir jag besviken, grymt besviken...

Pussar

Datum: 2009-03-14 kl. 11:41:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: