I morgon får jag nycklarna!! =)

Yeah!!
Det är ju tur att tiden går i raketfart...imorgon är det redan 1: april...Efter tolv får jag hämta nycklarna, så jag kan ju passa på direkt efter jobbet och göra det, sen ska jag åka dit, och då är lägenheten MIN!!! Ingen annan som bor där...utan det är jag & Tobbe som ska bo där...shit... Coolt och kul ska det bli, trots all vånda och besvär med alla räkningar som fortfarande ligger här.. Men har det alltid ordnat sig förr, så kommer der absolut att göra det den här gången också!

Idag har vi städat undan på Johans gamla rum, så jag hoppas verkligen att det godkänns!!
Jag har varit hem till Johan & IsaDora och sett nya soffan......kan bara säga att den är SKITSNYGG!!!! Det blir SÅ fint där!! Och Phoebe trivs bra där...Han kanske kan stanna? ;-)

Fick min deklaration idag också...och tack & lov, så får jag tillbaka lite pengar!! Kan passa bra till sommaren, innan bäbis och bröllops dags!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: