Bara en kvar...

Nu är det bara jag o Tobbe kvar...Snyft...Vad konstigt det känns...Johans rum är tomt (och DAMMIGT!!)
Men har en känsla av att det kommer att bli bättre, när vi  flyttat till Svartbäcken..Hoppas det iallafall! För fy vad jag har gråtit...barnsligt kanske, men det ÄR skitjobbigt, känns som att jag tappar en del av min identitet, den som jag har när jag är mamma. Även om jag självklart fortfarande är det, så är det iallafall inte samma sak.
Är så oerhört stolt över mina tre barn, att dom har jobb allihopa, har fantastiska flick/pojkvänner och nu har Ehlin och Johan jätte fina hem också! Dom är så duktiga och fina: Ehlin, Johan och Tobias..Det bästa jag gjort här i livet är dom tre! (nu gråter jag igen, men det ser ni inte...)

Den här bilden togs för knappt ett år sedan, när Johan tog studenten!   <3

Om jag kunde så skulle jag knäppa med fingrarna och se till att lägenheten blev packad, rensad, städad och flyttad till Repslagaregatan...Fylla mitt konto med en massa pengar, så en ny soffa, några hyllor, och en kökslampa kunde införskaffas (även en sak till, som jag jätte gärna skulle vilja ha, men som är hur onödigt som helst...nämligen en PLATT-TV!) "knäpp...näe....knäpp...näe..." Nix, det funkade inte... ;-)

Kramis!

Postat av: Tobbe

Allting kommer att gå bra! :)

Vi kommer alltid att ha kvar minnena från storvreta!

Älskar dig mamma!

Datum: 2009-03-02 kl. 12:09:28
Postat av: Ehlin

Jag är helt övertygad om att 2009 är året då allt vänder!!! Vänder till de posstitiva, du kommer ha turen på din sida mamma!!! Älskar dej! Pussar

Datum: 2009-03-02 kl. 16:28:03
Postat av: Ann-Louise

Ja, du har verkligen lyckats!! Du har tre superfina barn =) Du kan vara superduperstolt!

Kan tänka mig att det är jobbigt när de flyttar ut en efter en när de "alltid" funnits så nära inpå och ni har varit en del av varandras vardag i många år. Men det sägs att man får mera tid över till sig själv när barnen flyttar ut...vad ska man då hitta på?? ;) Kramar i massor från mig =)

Datum: 2009-03-02 kl. 17:06:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: