Allmänt trött...

Är trött och sliten....har inte packat en grej idag...bara slängt lite...

Jobbat som vanligt, och sen åkte jag ut till Eriksberg och träffade "brukaren" som jag ska jobba med i sommar.Jag fick mitt schema, som ser riktigt bra ut, det kommer att krocka med E-konferensen, men jag hoppas att det kommer att gå bra iallafall!
Det blir lite extra pengar och det är huvudsaken! I morgon kommer lönen, så i helgen ska jag försöka beta av räkningarna... =/ Inser ju att det ALDRIG kommer att funka, men hoppet är ju de sista som lämnar en, så jag fortsätter att hoppas...

En godnattkram till alla!

Postat av: carola

Joo tack, slapp både i fisken och själen så det räcker, men det blir nog jättebra med både dej och mej så småningom =)

Snygg ny design hörru!! =)

Stor kram. Trevlig helg.

Datum: 2009-03-26 kl. 10:36:06
URL: http://carolaoriginalet.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: