Alla i Stockholm

Så blev lördagen...Att vi alla träffades i Stockholm! Jag kom med tåget från Uppsala (näe....ingen bil än..) Johan från Globen och Tobbe från mässan i Älvsjö. Jag och Johan åkte tillsammans från T-Centralen, och hur osannolikt det än låter så kom Tobbe på samma tunnelbana, på samma vagn några hållplatser senare!! Så världen är inte så stor, och inte Stockholm heller! Men en mysig och trevlig familjekväll blev det hemma hos Ehlin & Alfonso, med Melodifestival och mumsiga toast!

Innan jag tog mig till Stockholm, så hann jag med lite packande, slipande och spacklande, bärande (och paniken bara växer...)
Fick inte iväg alla delar till bokhyllan innan vi fick rusa till bussen, så tre delar står kvar...det jag kan trösta mig med i allt stök, är ju att hon som köpt den har det också rörigt, med alla delarna hemma hos henne!
Johnas rum börjar bli klart för målning, efter att vi slipat ner och JAG spacklat,för första gången i mitt liv! Men det känns ju som om man kan, efter alla tv-program man tittat på genom åren=)!

 Hoppas att bilen blir klar idag, så jag har ett bekymmer mindre att oroa mig för...

Kram i vårsolen!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: