--0319

Datumet som man ALLTID använder för att identifiera sig...det är idag det...
Ett år sedan jag blev 40...så nu är jag alltså 40+...hugaligen...
Men det är ju bara en siffra, och jag är inte äldre än vad jag känner mig, och ärligt talat, så känner jag mig inte så gammal. Klart att det börjar synas att jag blir äldre, har börjat få grått hår och rynkor, lite här och där!

Men om jag jämför med bara två generationer sedan så är det ju en enorm skillnad på hur min mormor & morfar var, när dom var 40+ och hur det är nu...den är ju gigantisk!

Här sitter min mormor (Britta) till vänster,jag tror att det är min mammas farfar & farmor(Johan & Frida) min morfar (Åke) och min mamma och här är mormor & morfar inte ens fyllda 40 tror jag!!

Så jag är nog inte så gammal, trots allt! =)

Kram alla!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: