Välkommen Adina <3



Klockan 02.02 kom hon!! 3250 gram och 48 cm lång!
Längtar tills jag får träffa henne och pussa på henne! Lovar att hon kommer att bli bortskämd av ALLA!

Har varit nervös sen igår, då Alfonso ringde och sa att Ehlin hade värkar, sen blev det inte bättre av att värkarna avtog..och ännu värre blev det då han ringde och sa att dom var på väg in till BB och Ehlin skrek i bakgrunden...(mitt mammahjärta höll på att brista!). Alfonso höll mig uppdaterad med sms, det sista vid midnatt och då gick dom ut på radion och talade om att Michael Jackson dött... Vid 02 höll jag på att krevera av nervositet, och undran över att jag inte hört nått på ett par timmar..men så ringde Alfonso.... Åhhh så glad jag blev! Att allt gått bra och att hon nu är HÄR!!

Kram från en mallig mormor!

Postat av: Skövde

Grattis mormor!! Min mamma säger att det är bättre att bli mormor än mamma, för barnbarn kan man skicka hem när de blir jobbiga ;) Det måste iaf vara fantastiskt vad man än är!

Grattis igen!!

Datum: 2009-06-26 kl. 19:38:44
URL: http://mukkis.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: