Tjatig mormor...

Jaaa, jag vet att jag tjatar...men hon ÄR underbar...

Vi tog bilen idag igen till Stockholm och hälsade på två trötta och lyckliga föräldrar. Nu har dom kommit hem och Crusse kom också hem från sin hundvakt, han nosade på Adina, viftade på svansen och gick därifrån... En mysig dag idag igen, (bad på Fyrishov) och ett härligt avslut, att få åka och hälsa på Ehlin, Alfonso & Adina!


P.s Jag har bytt bajsblöja idag, och det lär ju bli fler..men iallafall..D.s

Kram!

Postat av: helene

vilket underbart kort!!!

Datum: 2009-06-28 kl. 11:25:09
Postat av: Ehlin

Japp många fler blir de!!! :P

tack för allt! <3

Datum: 2009-06-28 kl. 15:02:58
Postat av: carola

Joo Adina är ljuvligt underbar men Kattis min vän, du är också JÄTTEFIN! Inifrån och ut! Särskillt på den här bilden =)

Stor kram till dej mitt i allt.

Datum: 2009-06-28 kl. 21:08:36
URL: http://carolaoriginaletalltsa.blogg.se/
Postat av: skövde

TJATA hur mycket du vill!! GUUUUD så lika ni är,du och Ehlin. Jag har aldrig sett nån tydlig bild på dig, men den här var ju klockren =) Tjata mera nu!!

Datum: 2009-06-28 kl. 09:54:36
URL: http://mukkis.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: