Solig onsdag!

Det ser ut att bli en solig och fin dag idag. Det kan vi behöva efter allt regnande!!
 
Idag ska jag skjutsa mor igen, till Ackis, där hon ska påbörja strålningen av armen. Efteråt ska vi till Gränbycentrum och sen har jag lovat att jag ska dammsuga hemma hos henne.
Ikväll blir det Rugbymatch på hemmaplan, hoppas att dom får revanch på Enköping! Lycka till grabbar/gubbar!!

I morse när jag försökte somna om (har ju sovmorgon...) så kom jag på den hemska tanken...
JAG HAR JU INGA KATTVAKTER!!!!


När jag bodde i Storvreta hade jag ju mina grannar Mia och PG som ALLTID hjälpte mig med Cilla och Phoebe...men nu då?? Men, det kommer att lösa sig..ska ju inte vara borta så länge, så i värsta fall får dom ju klara sig själv..

Ha en bra dag allihopa!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: