Små roliga tillfälligheter..

I morgon bär det av till Dalarna..Åhhh, vad jag längtar!! Hela familjen ska samlas och fira systeryster som snart fyller jämt! Och samtidigt fira midsommar tillsammans!! Det ska bli kul!!

Ehlin, Alfonso, Johan & IsaDora ska åka redan idag, dom ska köra i min bil upp, jag ska låna Alfonsos bil ut till mamma och därifrån köra hennes upp till Smedjebacken..(hänger ni med??) i morgon bitti (Tobbe jobbar ikväll till 22.00).

Har stått här utanför och vinkat, som bara en mamma kan vinka till dom fyra ungdomarna som ska köra min bil, kramats och sagt  -Hejdå.. Gick till tvättstugan och kollade min tvätt, och sen hem, där jag kom på att brödet är slut, så vi har inget att äta till frukost...plus att jag blev lite godissugen..(hrmf..) På med ytterkläderna igen, för en snabb prommis till Statoil..

Och vilka sitter där???????
Ehlin, Alfonso, Johan & IsaDora!!!!

Snacka om små roliga tillfälligheter... =)

Fick iallafall tillfälligheten att kramas lite till och vara avundsjuk, på att dom kan åka redan idag..

Nej, nu ska jag äta mitt godis (Kinapuffar!!) dricka min dricka (-) och INTE glömma tvätten i tvättstugan!

Ha en bra kväll alla!

Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: