Slappdag...

Orkade inte gå ner till stan...gick till Statoil och köpte mig en Magnumglass...=/ (540kr. kvar på kontot! Köpte godis också...)
Men tror att jag får tillbaka på skatten...HOPPAS DET! Läste i tidningarna att det var på G!

Killen från bilverkstan ringde och på torsdag ska jag lämna in den IGEN!! Ska försöka köra den imorgon, när jag ska in till jobbet och gå på ett arbetsmöte..Hoppas att det går bra, annars får jag väl gå..!!

Skönt är det att vara ledig iallafall, men som sagt, dom närmaste dagarna har jag lite jobb och skjutsningar av mamma som ska göras! Så håll tummarna att bilen håller!

Kram alla!



Postat av: Skövde

Alltså, bilar suger!! Har jämt massa problem med min. Alltså, sku jag blogga om min bil, sku jag va tvungen å skriva 24-7 =)

Datum: 2009-06-09 kl. 10:26:08
URL: http://mukkis.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: