Inte ett ljud om bilen...

...kan ju inte vara ett gott tecken...eller...?

Men är precis hemkommen från en mysig avslutning på "Skarholmen", med god mat och efterrätt och trevligt sällskap!

Har alltså jobbat min sista dag för den här terminen...känns riktigt bra, fast overkligt...har inte fattat att det är SLUT redan...mysko...hur fort allt går..snart är det konferens igen, och höstterminen börjar...och jag undrar verkligen om jag ska fortsätta, men tills jag vet eller har nått annat på gång, så blir jag kvar...fast jag VET att jag ska sluta..en del av den process jag håller på med, med allt nytt som händer i livet..och där är faktiskt jobbet en stor del av mitt liv..som börjar "bli gammalt"!!

Ska in på två möten nästa vecka, och förhandla med matleverantören..men sen är jag helt ledig i några veckor, innan nästa jobb börjar i juli!

Kram alla!

Postat av: Ehlin

Åh äntligen semster! Välkommen in i min klubb!! <3

Datum: 2009-06-04 kl. 08:24:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: