Ehlins blogg

Måste ju berätta att bloggandet har smittat av sig till Ehlin...
http://ehlinl.blogg.se  Välkommen till en kul värld..nästan lika roligt som facebook!!!

Kan samtidigt berätta att jag inte hört ett ljud om bilen, kontot står fortfarande på 580kr. Men jag är vid gott mod iallafall, för en gång skull...Brukar ju deppa ihop, när allt kör ihop sig, men på nått vis så ORKAR jag inte det nu..

Har hunnit tvättat i tvättstugan, nu på morgonen (började 7.00!) så nu känner jag mig riktigt duktig..

Vet inte vad jag ska hitta på idag, Tobbe går ju fortfarande i skolan och sen ska han på nån utbildning på Kvantum på eftermiddagen, så nått sällskap av honom lär jag ju inte få... Men en tur ner till stan kanske det blir..


Ha en bra tisdag allesammans!

Kram!

Postat av: carola

Tänker på dej och din snygga bil. Saknar dej! Älskar dej min bästa kompis och Visa Guru och Bästa Boss!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Datum: 2009-06-09 kl. 13:05:05
URL: http://carolaorigianelalltsa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: