Andas ut...

Tack & lov, så visade det sig att det INTE var något fel på mig (mer än det allmänna...!!!) SÅ SKÖNT!! Och jag har inte kommit i klimakteriet heller! Nu är det bara svaret på cellproverna som väntas, och jag hoppas att det inte ska vara några konstigheter med det!!

Bilen går sådär... fast idag har jag nästan krockat TVÅ gånger på vägen hem...endera är jag en idiot, eller så är alla andra det...!!?? På vägen över gamla E 4:an har vi ju grönt ljus "alla" som ska passera över, plus att Lännatåget tutar förbi...så den K*****en kollade mer på tåget, än på att dom mötande också har grönt ljus OCH företräde!! Sen efter det så åker bommarna ner (för samma ånglokståg!) vid Boländerna, så dom som skulle svänga vänster stannar....Fine, tänker jag..då kör jag om på insidan, eftersom ALLA stannade...men när jag kör där, så visar det ju sig att det finns fler som vill köra om på insidan och INTE kollar i backspeglarna utan prejar mig ÄNNU mer ut i vägrenen....IDIOTER!!!!!
Fickparkerar snyggt på Timmermansgatan, men står då ivägen för en lastbil som ska in på vårat område och göra någonting...ÅÅÅÅHHHH, så nu har jag fickparkerat snyggt två gånger...!! Pust, stånk och stön...

Ska nog inte ut mer med bilen idag....eller så är det det jag ska...bara för att...!!!!!!!!!!!

Hoppas iallafall att det inte regnar så mycket ikväll, så jag kan gå(åka!!!???) på rugbymatchen klockan 19.00

Tack för alla tummar, böner och tankar!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: