Usch...

Vad livet kan ställas till ibland.. Har precis kommit hem från Veterinären med Phoebe 1850 kr fattigare (om det är möjligt att vara fattigare än fattigast, så är jag det nu...) Han har förmodligen varit i slagsmål och blivit illa biten, och det i sin tur har blivit infekterat, så nu är han sövd, rakad och rentvättad. Massor med sprutor har han fått (alla kostar pengar) och jag måste till Apoteket och hämta penecillin (ännu, mer minus).

Att skaffa djur innebär ju ansvar, och det kostar...
Men jag är ändå glad att det gick att göra något åt det, så jag slapp ta andra hemska beslut.. Jag får inte lämna honom ensam heller, så det får bli en slappdag framför datorn och tv´n idag, hade planerat att åka till mamma och hem till Johan & IsaDora och kollat om dom fixat deras frys, men det får vänta tills ikväll.

Håll tummarna att Phoebe, blir bra nu och att jag klarar av min usla ekonomi!

Kram!

Postat av: Maria

Jag håller alla tummar jag har, och Villes med.

Datum: 2009-07-21 kl. 20:04:44
URL: http://mukkis.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: