Phoebe..

Han mår faktiskt bättre nu!! Tack & lov!!
Cilla gick ut igår på förmiddagen, och kom inter hem förrän vid midnatt...det känns som om katterna bara ger mig huvudvärk, just nu...=/

Just nu vill Phoebe gå ut, och sitter och tjurar framför ballkongdörren, så humöret är det inget fel på.

Jag laddar för maratonjobb idag, vet inte riktigt hur jag ska göra med allt, eftersom jag måste se till båda bekymmerskatterna, och ge medicin till sjuklingen...Men det ordnar sig säkert, jag kan ju åka hit med min brukare och se till att allt är som det ska!

Slutar imorgon bitti, sen på kvällen ska jag åka (igen) till Arlanda och hämta Herr & Fru Willind!! Det ska bli så kul att få höra hur dom haft det och få kramas med dom igen...Saknar dom jätte mycket! Upptakten till Europakonferensen är i morgonkväll, men jag hoppas att jag hinner med både och!

Tobbe, har ju "flyttat" hemifrån, så jag är helt ensam... Hade det inte varit för katterna, så kanske det hade kunnat varit skönt...men just nu skulle jag verkligen behöva nått lyckopiller...

Fam. Melander har landat i ett varmt Spanien och för Emilia, gick det jättebra! Hoppas att dom kan koppla av ordentligt, fast Fleggan är kvar i Leksand! ...Han svettas på ISEN!! ;-)

Ha en bra dag alla!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: