Mysdagen i bild

Egentligen så tycker jag det är kul med tekniska saker, och att lära mig nya saker (är inte lika pillig & duktig som min systeryster Helena, dock..!) och framför allt att KUNNA göra tekniska saker! Men nu iallafall, har jag lyckats få ut minneskortet på nya mobilen, in i ett USB och in på datorn! Yeah! Säkert den enklaste sak i världen, men jag fixade det själv!

Så nu ska jag visa min mamma och hennes barnbarnsbarn!



Idag ska jag hem till min arbetskamrat Margot och kolla på hennes fantastiska trädgård (hon har över 40 OLIKA ros-sorter!!) Det ska bli kul att träffas alla igen, så här mitt i sommaren!

Kram!

Postat av: Ehlin

Hälsa margot så mkt!! Och va duktig de som fixade de! pussar

Datum: 2009-07-05 kl. 07:57:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: