Mobilen

Ja, det gick ju att skriva ett inlägg från mobilen! Man (jag) lär mig nått nytt varje dag (försöker iallafall!). har jobbat på LO idag, lite stressigt, men det har gått bra, fick fin främmande av Fam.Calvo-Lindroth & Fam.Willind, kul, kul, att träffas igen...Att vara mamma, är ju det som jag kan...har inte lärt mig vem Katarina är än, så jag trivs som fisken i vattnet, när jag har mina barn (& bästa vänner) i min närhet! Vet inte när jag kommer att lära mig att vara själv, och bara vara Katarina...men det kommer hoppas jag!
 
På e.m och kvällen har jag jobbat med C. Hon har varit lugn och glad, vi har kollat på Lotta Engberg på Tv4 och sjungit Taubelåtar! Carola kom och bytte av mig, och hon ska jobba natten!

Nu måste jag sova, ska upp med tuppen i morgonbitti och samma arbetspass som idag gäller i morgon också!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: