Måndag igen..

Jepp, och nattjobbet avklarat för den här helgen, nu jobbar jag igen på onsdag och tordag till fredag, (dubbelpass nästan 18 timmar!) En av tjejerna som också sommarjobbar där, ringde precis och undrade om jag ville ta hennes helg.....Usch, fick jättedåligt samvete när jag sa nej, men kommer ändå att få dubbeljobba under Europkonferensen, och på slutet kan jag nog inte jobba alls, på LO!! Hoppas att hon kan fixa nån iallafall, så jag inte ställer till en massa!
Man tjatar, och tjatar, på jobbet, så man tror man ska bli tokig tillslut, men det är bara att fortsätta att tjata...

På fredag kommer Johan & IsaDora hem från Kroatien, så då ska jag smita från LO och hämta dom på Arlanda, men vet inte till vilken Terminal jag ska åka till...typiskt mig att inte fråga... Systeryster och hennes underbara familj, åker tillbaka till deras fantastiska lägenhet i Spanien, på onsdag..sen kommer dom hem i augusti!

I morgon klockan 9.00 ska jag till Svartbäckens veterinärklinik, som ligger alldeles här bredvid med stackars Phoebe, som har äckliga sår på svansen, som inte vill försvinna...Usch och fy...tycker synd om honom, men det är ju så in i vassens dyrt att gå till en veterinär, så tycker lite synd om mig också..är nog fattig som det är.. Det kostar 500kr. för att bara visa upp svansen, sen får vi verkligen hoppas att det är något som han kan göra nått åt, och att det inte blir ÄNNU dyrare!!

Har pratat  med mor på telefon idag, och hon låter ganska pigg, hon har ingen aptit och äter nästan ingenting och är mossig i magen, som gör henne svag, men annars verkar det gå bra med behandlingen! Tänkte hälsa på henne igen i morgon!

Ehlin har varit på BVC med Adina, och hon växer så det knakar..51cm lång och 3700 gram. På fredag blir hon 4 veckor...tiden går fort...!!

Dagens uppdatering avklarad..=)
Ha en skön måndagkväll, och det ska bli SÅ SKÖNT att sova i min egen säng inatt!!

Kram!

Postat av: Helena

Låter inte bra med Phoebes svans... Vår hund Celine hade också haft sår på svansen länge innan vi slutligen tog henne till veterinären i förra veckan -och det kalaset gick på 4600 kronor! Tur nog är hon försäkrad, så vi behövde "bara" betala ca 1700 så stod försäkringsbolaget för resten. Men ändå -veterinärbesök är verkligen en dyr historia!

Datum: 2009-07-20 kl. 18:53:28
URL: http://aragornsfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: