Lite nya blommor

Har jag unnat mig själv... Var så trött på Saint Paulorna, som jag faktiskt haft i över ett år nu...lite låga också för mina stora fönster i köket. Så nu har jag återigen gett min favorit (en av dom!) Gerberan en chans.


Tycker själv att det blev riktigt bra! Dom är ju svåra att sköta, Gerberan, men jag ger dom ett nytt försök. Dom skulle inte vattnas uppifrån, utan under, så det får bli kollektiv-vattning i diskhon..!

Jag har jobbat klart för idag, och även idag fått hänga med Johan & IsaDora, idag tog vi oss en tur till den mysigaste butiken i hela Uppsalatrakten...FULLERÖ!! http://www.fullero.nu Ingen shopping, förutom en glass..IsaDora handlade lite, medans Johan satt i bilen och läste en tidning (gubbvarning!!)

Orkar nog inte laga nån mat till mig själv, så tror minsann att jag går och köper mig en pizza..!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: