Fortfarande sol

Det är så härligt med vädret, kan inte nog tjata om hur mycket jag gillar när det är så här soligt och varmt! Det blev en ensamtur till Fyrishov idag igen, konstigt nog är det inte mycket folk, men folk jobbar väl och åker kanske till andra ställen där det är gratis...för FY vilka hutlösa priser dom tar...85 kr för att bada...EN dag! Dom erbjuder ju "sommarpasset", men iallafall..Jag går ju in gratis tack vare gymkortet på Kraftkällan, annars hade jag ju ALDRIG haft råd att gå dit! Maten är också jättedyr 67 kr för en sallad, det tycker jag är mycket!
 
Har tagit en promenad till akademiska idag och träffade en ledsen och orolig mor...det dom håller på med nu, och tar ut trombocyter, räcker inte värdet till på (tror jag..?), så nu måste hon stanna ytterligare en dag och genomgå samma sak en tredje gång..Vad som händer om det inte funkar då, vet jag inte...vill inte riktigt tänka på det.. Jag försöker nästan alltid att tänka positivt, men ibland slår verkligheten till, och det ganska hårt.. Det är jobbigt att se dom man älskar vara ledsna, och sen försöka att inte gråta själv.. Men, det gör jag ju, när ingen ser..fast ibland brister det...så tack Johan, för dina tröstande ord!

Grattis Tobias, som fick fastanställning på Ica Kvantum! Du kommer att gå långt där, tror jag...!?

Kram i värmen!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: