Ensamdag

Det blev en ensamdag på Fyrishov idag, men jag klagar inte, på nått sätt så intalar jag mig, att det är ju bättre att vara ensam där än att bara sitta hemma ensam och tycka synd om sig själv...
Jag har fortsatt och läst i boken "Aldrig fucka upp", och den är SÅ bra!! Har simmat 300 meter och solat.
Nu på eftermiddagen/kvällen har jag pysslat med mig själv....låter suspekt, men jag har färgat håret, epilerat benen, bikinilinjen och under armarna (AAAAJJJJJJJ) Det värsta är (det är första gångerna jag gör det under armarna och b-linjen!) att där jag har mina hudbristningar (efter min feta period i livet), så där började det att blöda... både på bikinlinjen och under armarna...(AJJJJJ igen!) Men som det gamla ordspråket säger, Ska man vara fin får man lida pin... Har även tagit bort gammal nagelack och filat mina numera ganska långa naglar!

I morgon kommer systeryster på besök, vi ska hälsa på mamma i morgon!! Sen på fredag får jag förhoppningsvis pussa på Adina igen...=) och att jag får däcket fixat på bilen innan jobbet på natten!
Glömde berätta att igår  GICK jag hem till Johan & IsaDora (tog ca 40 min.) sen till Gränbycentrum och handlade och sen GICK jag hela vägen hem från Gränby, plus att jag gått en powerwalk-prommis på morgonen också!!

Kram i värmen!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: