Bloggrekord!

Coolt, över 70 besökare på en dag på min blogg!! För en 41 årig, halvfet, singel, mamma, mormor & svärmor, så är det häftigt! Även om jag fattar att det är bröllopsbilderna som folk vill se, så är det ju iallafall på min blogg som dom kollar på!!



Sitter här efter en sen kväll och tidig morgon och dricker mitt morgonkaffe i min nya fina mugg, som jag fått av min systeryster!! Kollar in lite bloggar och ska snart kolla in facebook! Två fina bilder från bröllopet, har jag hittat på Stephanies blogg http://steelv.blogspot.com/ 

Idag åker brudparet på sin bröllopsresa! Dom är unga och modiga, så deras resa består i en varsin flygbiljett till Kroatien, inget hotell, för det ska dom kolla in, när dom väl kommer dit!! Dom har ju gjort samma sak till Thailand och Italien också, så dom vet vad dom ger sig in i! Men för en, som "bara" varit på semester med sin systeryster till Spanien, till deras fantastiska lägenhet där, så är deras resa så fantastiskt MODIGT och HÄFTIGT. Så hoppas att dom får se massor med roliga och häftiga saker, och att dom får ha SEMESTER, efter allt jobb, som dom lagt ner på bröllopet!

Kram!

Postat av: Ann-Louise

Gillar din mugg :)

Datum: 2009-07-13 kl. 21:29:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: