Besök!!

Yeah...nu är Conny, kryssad på listan (som INTE finns!!) av besökare till nya lägenheten!
Dom kom igår, med en nervös Emilia, som ska flyga för första gången i sitt liv idag, plus att hon lämnar sina föräldrar i två veckor! Efter att jag vinkat av dom på parkeringsplatsen på Ackis, så promenerade jag hem, och upptäcker där Emilias glasögon!!!! Så jag körde faktiskt fram och tillbaka till Arlanda och lämnade dom!!

Sötnosarna! Hoppas att ni får det fantastiskt i Spanien!!

Phoebe, mår fortfarande ganska dåligt, han har legat på samma ställe på mitt rum sen igår..men jag tog precis mat och vatten till honom, och han lyckades att äta lite!! Ringde faktiskt till veterinären och frågade om det är normalt att bara ligga sådär..precis som om han är deprimerad...lilla gubben! Och han tyckte jag skulle vänta en dag till..Vet inte om det finns lyckopiller för katter, men just nu känns det som om vi skulle behöva det båda två!! =/

Nu ska jag åka till jobbet, slutar 22 ikväll, så jag får sova hemma!

Kram!

Postat av: Ulrika

Tack igen, och tack för att du finns! Hoppas att Cilla har kommit till rätta?! Här är det så varmt så jag (nästan) klagar... Phuuu! Våran terass är totalt svart av sand och annat, det får vi ta tag i i morgon!

Puss & Kram

Datum: 2009-07-22 kl. 21:52:29
Postat av: Anonym

Men hur det ska vara mä allt?!

Kram.

Datum: 2009-07-22 kl. 23:16:48
URL: http://carolaoroginaletalltsa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: