Arlanda

Idag ska jag åka till Arlanda och äntligen få träffa Herr & Fru Willind igen!! Längtar jättemycket efter dom!
Men först ska jag till LO och den årliga medarbetarsamlingen innan Europakonferensen! Hoppas att alla bitar faller lätt på plats, eftersom jag inte kan jobba alla dagar, som jag har gjort förut...är ju trots allt huvudansvarig för medarbetarfikat, och i år har vi även barnmedarbetarfikat "under" oss, men jag har faktiskt inte känt någon oro, och stress, som jag trott (och brukar) att göra, utan jag tror att det kommer att fixa sig riktigt bra!
Att jag är en stor fan av Facebook, vet ni nog alla som brukar läsa min blogg, och idag fick jag en vänförfrågan av en fantastisk kvinna som brukar jobba och hjälpa till i köket när hon bodde i Uppsala. Nu har hon och hennes barn flyttat till Jönköping, så vi har inte setts på några år, även om hon varit här varje E-konferens, så har vi gått om varandra! Så jag frågade om hon ville hjälpa till...och det ville hon!!! TACK BETTAN!!!! Och tack Facebook!

Har varit till mamma och hälsat på idag, och hennes vita blodkroppar är som lägst just nu, så hon mår inte 100%. Igår hade hon kräkts...trodde inte att hon "kunde" kräkas, efter hennes stel-operation i nacken, men det kunde hon..(usch & fy!) Men hon verkar trots allt på bra humör och blir det inte värre än så här, så har det gått ganska bra, faktiskt! Tack & lov!

Kram allihopa!

Ps. Det är bara 4 stycken som läst min blogg idag.. Ds.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: