alone and lonely

Tvätten tvättad och snart ska jag ner på stan och kolla om jag hittar någon som kan klippa mig...synd att man inte har någon som sin egen frisör...men det kommer kanske..jag tillhör ju dom som inte klipper mig så ofta, så när det väl blir "kris", så vill jag bli klippt snabbt! Och har hamnat hos många konstiga frisörer, några gånger. En gång, när Ehlin beställde en tid hos nån, och han kunde inte ens klippa...hur knäppt som helst, han stod och frågade mig hur man gör...och klippte vint och snett.. Inte sist jag klippte mig, men gången innan (i februari) så klippte jag mig på Gränby, och hon klippte också snett och ojämt.. Dom bästa ställen jag klippt mig på är i Stockholm faktiskt, och MYCKET billigare är det där också! Men nu hinner jag inte åka dit..

Ha en bra dag alla!

Kram!

P.s Phoebe, har fortfarnade inte behagat att komma hem...skitkatt, på riktigt! D.s

Postat av: IsaDora

Tjenare svärmor! Min kompis rekomenderade en frisör som heter "blonde" eller "blondie" som ligger bakom fyrisån... Någonstans vid/bakom forex.. Har inte varit där men dom skulle tydligen vara suveräna! Hon går alltid dit.. Fast vet ej hur mycket det kostar.. Men kan ju checka in det :) Kram!

Datum: 2009-07-29 kl. 09:45:25
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: