Spanien??



Åhh vad jag längtar DIT!!
Kanske det blir en resa i februari (det är ju snart!!), skulle verkligen behöva komma bort från allt just nu känner jag...bara få smita iväg...tänka på någonting annat än allt som håller på att hända i livet just nu...

Ikväll ska jag kolla på en trea i kvarteret Svartbäcken, här i Uppsala...

Om jag fick betämma hur mitt liv skulle se ut i den perfekta världen, så skulle jag inte behöva flytta härifrån pga att jag inte, som nu, kommer att ha råd att bo kvar här, utan då skulle jag flytta TILL något annat för att jag VILL det!

Men som vi alla vet så finns det ingen perfekt värld, utan det är bara att gilla läget...eller som jag börjar göra nu...bryta ihop...!

Kram!

Postat av: Helena

Jag skulle också behöva resa någonstans och bara få vila upp mig en vecka eller så.

Datum: 2009-01-22 kl. 14:58:19
URL: http://aragornsfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: