Stockholm

Just nu sitter jag hemma hos Ehlin & Alfonso i deras nya,fina tvåa i Stockholm (Hägersten!). Mysigt område och en jättefin lägenhet! Slapp laga mat själv, fick hemmagjorda hamburgare! Mums!
Nu längtar jag ännu mer tills jag ska flytta jag med! (Trodde jag ALDRIG!)

Igår satt jag framför datorn och "såg" när Leksand vann över Almtuna med 1-5! Hade varit kul att vara där, men inget kul när man är ensam(även om Gränbyhallen var fullsatt, så kan man känna sig ensam!)

Ser fram mot några härliga och mysiga dagar här i Stockholm, i morgon kommer det hända lite saker, men det kan jag skriva om senare! =/ Åker hem igen på lördag, och sen på måndag så flyttar nog Johan... :-(
Sen är det bara min och Tobbes packning och rensnig som återstår...

Kram från Huvudstaden!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: