På jobbet...

Sitter nu här i min lilla skrubb till kontor...har lämnat bilnycklarna till en som heter Peter, och kan ju inte ta mig härifrån förrän han kommer tillbaka...(hade det inte varit för att jag är så lat, så hade jag kanske gått till Gränby eller till Kraftkällan....men NEEJ...det låter alldelses för jobbigt!) Sitter bra här!!

Det har iallafall gått bra att jobba, utan Carola...men jag saknar henne, när hon nu är borta (händer ju inte så ofta!)! Hoppas att hon kommer igen imorgon!

Och till Ehlin;- tror inte att Isabella läser min blogg....gulp....=/

Kan meddela att ingen donator har hört av sig än...så mitt konto är fortfarande tomt...(nästan!) 
Alla bidrag mottages varmt!=)

Vet att dom på F-kassan har mycket att göra, men inte ens dom har hört av sig än om mitt bostadsbidrag för i år...
Men, det lönar sig nog inte ens att ringa till dom, för det kommer nog inte att gå snabbare för det...!

Näe..nu ska jag nog ta mig från mitt lilla kontor till omklädningsrummet för att kunna bli civil..inget mer mat-tantande här inte..!=)

Kramisar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: