Morgonpigg...?

Njae...Jo, det är jag nog, även om jag inte alltid studsar upp ur sängen klockan 05.00 när väckarklockan ringer...det händer mer än en gång att jag snoozar till 05.30.

Har börjat att slarva med mina morgonpromenader, faktiskt, men ursäkten(även om den är rätt dålig!) är att jag FRYSER så förbaskat!! Jag är kall och fryssen, nästan hela dagarna...Burr..
Men lovar att jag ska skärpa till mig(hrmf)!

Annars är det en skön stund att kunna sitta här framför datorn...surfa runt på olika tidningar, bloggar och facebook! Dricka mitt kaffe(som oftast Johan bryggt, innan han sticker iväg till sitt jobb!)

Min favoritblogg just nu är Niklas Wikegårds hockeyblogg!! http://nyheter24.se/sport/blogg/niklas-wikegard/
Han skriver faktiskt inte så mycket på sin blogg...han filmar mest! Kanonbra!

Näe, nu ska jag ta och packa iordning mina saker inför helgens Dalarally..
Ska upp till nästet för min syndig ungdom =) Furudal!!
Hoppas att det blir lika trevligt som förra gången, nu ska vi inte sova på vandrarhemmet, utan på självaste "Hockeyborg"! Hoppas att få se Fredrik briljera i målet på lördagen!
Ska in på Leksands starshop innan jag åker till Furudal och handla lite!!
;-)

Kram allihopa och ha en bra dag!

Postat av: Ehlin

Hoppas ni får en underbar helg! Hälsa alla från mej, och gör inget jag inte skulle göra!!!

Tack för att du skriver så mkt!!!

Pussar

Datum: 2009-02-06 kl. 17:56:59
Postat av: Anonym

Ha det så trevligt i Dalarna! Kram Ann-Louise

Datum: 2009-02-06 kl. 19:41:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: