!Hola!

Godmorgon!
Har precis sett när solen trängt sig upp över horisonten på en rosa,lila och blå himmel...helt fantastiskt!
Det är något magiskt över att se det faktiskt...snabbt går det när den väl börjar synas!

Det blåser jättemycket, och det är 11C grader varmt.
Men det ser ut att bli en härlig dag!

När jag vaknade i dag så trodde jag att jag var "först" uppe igen, och att jag missat soluppgången...så jag for upp ur sängen...men här satt Ulrika och myste i fotöljen och bara njöt av livet (hoppas jag...)!
Så vi tittade på soluppgången tillsammans...Helena är mer av en sömntuta (hon är ju minst också.. hihi...)
Men vi tog kort på den, så hon får se på den, nu när hon också vaknat!! =))

Idag blir det nog en lugn dag om solen fortsätter att lysa över oss, jag ska försöka läsa ut lite böcker....(svårt, när man vill prata hela tiden!!)
Det kanske blir en tur ner på affärerna för att handla lite, men vill ju bli lite brun innan man kommer tillbaka till Vinter-Sverige!

Hoppas att ni har det varmt och skönt där ni är...för det har jag!

Kram alla!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: