Grattis älskade son!

Grattis Tobias på din 18-årsdag! Tiden går alldeles för fort!

Tack för att jag fick åka hit till Spanien, fast du fyller år!
Du är GULD!
Jag hoppas att du haft en bra dag iallafall!
Jag älskar dig!

Och för er andra som kollar in bloggen; idag har jag varit på en marknad, har SOLAT och sen tagit en prommis till fyren(eller pene, som vi döpt om den till...!)och nu väntas kvällsmyspyset för sista gången den här resan! :(
Imorgon åker vi tillbaka till ett vintrigt Sverige och sen är det jobb som gäller på tisdag...

Kram alla!

Postat av: Ann-Louise

Ja, åren går alldeles för fort!! Jag minns när Tobias var i 6-årsåldern och sprang omkring och lekte där på Himmelsvägen...

Skönt att du fått SOLA idag!

Datum: 2009-02-22 kl. 23:09:13
Postat av: Ehlin

Ja vi hade super kul igår på hans födelsedag men jag kan tänka mej att ni hade betydligt mkt bättre väder iaf! Här e de minst 10cm snö nu,,.. Säger bara välkommen hem!!! He he he! Pussar

Datum: 2009-02-22 kl. 10:47:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: