Från ett vinterlandskap till.....

Ja....vaddå...nog för att det är lite vitt på backen här hemma i Storvreta...men näe...nått vinterlandskap är det iallafall inte!

Det här är ju andra helgen på rad som jag åkt till Dalarna och dessutom åkt via Västerås hem...och båda gångerna har jag, när jag passerat Ica-Maxi i Stenhagen, och åker på gamla E4:an, slagits av tankarna....-att det ska bli så skönt att slippa åka den extra 1 ½ mil ut till Storvreta...jag kommer ju att vara hemma strax efter att jag passerat Ica-Maxi.... Ännu en sak att se fram mot! =)
Får förfrågningar av folk, vad jag ska göra med bilen, nu när jag ska bo i stan...och jag hoppas verkligen att jag ska ha råd att ha den kvar, och kunna göra sånna här resor, kunna åka ut till mamma i Edshammar, storhandla på Gränby eller Ica-Maxi, åka till Ehlin i Sthlm m.m. Allt får ju visa sig, med tiden.

Här kommer lite kort från helgen, som jag lovade!
 
Utsikt från Fredrik i Furudal

Snöskottning i Smedjebacken


Tobbe & Albin<3

Kramisar!

Postat av: Ehlin

Ser ut som ni haft en riktigt bra snöig helg!!! Fina kort!!!

Datum: 2009-02-08 kl. 12:31:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: