5 dagar kvar.....

Börjar jag bli tjatig??

Idag så hade aftonbladet ändrat prognosen för nästa vecka i Cabo de palos....SOL,SOL & SOL!!
Nice! =)


Är precis hemkommen från jobbet, Kraftkällan & Ica-Solen..det har börjat bli en bra VANA igen att åka och gymma efter jobbet.Jag kände ett tag, när det var som jobbigast med mamma att jag började tappa glädjen i att åka dit, även om jag inte hann, så hittad jag på ursäkter även dom dagarna jag skulle hinna dit.
Men nu är jag tillbaka...fast morgonprommisarna slarvar jag med fortfarande...burr...det är fortfarande kallt...

Det har börjat att gå upp för Johan & Tobias att jag ska vara borta nästa vecka...Tror att dom haft så mycket själva att göra, jobb, skola, träning och deras flickvänner...att det glömts bort, men nu får dom lov att  fixa ALL mat själv, frukost, lunch och middag...Städning, katterna och tvätten... Undrar just vad jag kommer hem till sen den 23:e... (hrmf)

Hoppas att Ehlin kan åka hit och styra upp det hela!!?

Kram i massor!

Postat av: Ehlin

Ha ha ha, ja jag tänkte komma på söndagen den 22 feb, ta med mej mormor till dej och äta nån god middag lr ngt! Johan skulle ta ledigt från jobbet på em. De blir väl bra, så ska jag gå med pekpinnen!! :P

Datum: 2009-02-11 kl. 07:59:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: