3 dagar kvar....

Nu var det på vippen, att jag inte skulle hinna med att skriva en blogg idag...men jag hinner!! =)

Kom precis hem, klockan börjar närma sig midnatt, och egentligen skulle jag ha legat i sängen för ett par timmar sen, men har haft en kanonkväll!
Blev bjuden till IsaDoras pappa Runes 50-årsfirande! Har sagt det förut här på bloggen, men den familjen ÄR helt fantastisk (IsaDora, mest förstås!). Vilken värme, generositet och en otrolig glädje som dom ger och har! Först åt vi thai buffé på Amazing Thai (MUMS!) och efteråt åkte vi till Årsta och drack kaffe, tårta, godis och frukt!

Grattis Rune, som fyller 50 fredagen den 13:e!!

Innan jag åkte dit, så hann jag vara till Gränbycentrum, där KLIPPTE jag mig....ganska kort faktiskt. Kan ta lite kort och lägga in här på bloggen imorgon (är alldeles för trött nu!)!
Träna på Kraftkällan hann jag också med! Idag är det faktiskt precis ETT år sedan jag började attt träna där!
WOW, ett helt år har jag gymmat! Tur att jag fick fira det med tårta idag!!=)

Frestar er med ännu ett kort från Spanien!=)

Så godnatt nu alla, som hittar hit!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: