0 dagar kvar....

Idag ÅKER jag! JIPPI!!!!

Ska försöka att skriva varje dag och berätta hur dåligt jag mår, taskigt väder jag har och hur jag jämt fryser..
NÄE DÅ.... =))
Återkommer nog redan ikväll och berättar att jag är framme!

Nu ska jag packa klart, äta min grötfrukost och bara ta det lugnt i väntan på Ulrika, som ska ta sig hit från Smedjebacken (Helena kom ju redan igår, med dunder och ett BRAK!).


Hörs snart igen....och ha en bra dag allihopa, för DET ska jag ha!
Kram!

Postat av: Ehlin

Den första bilden har jag som databakgrund!!!

Va härligt ni kommer attt få de!! Hoppas allt går bra för er att ta er dit, se ni till att hålla Helena borta från ratten!!! He he he! Stackarn... Pussar

Datum: 2009-02-16 kl. 08:31:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: