Två dar kvar...

..sen har jag JULLOV!!!! Det ska bli riktigt skönt!!
Jag har inte köpt en enda julklapp än...pengarna tryter, och det fylls på med nya efter helgen...så hur det här ska gå till vete sjutton..
Längtar tills vi ska åka till Smedjebacken..det ska bli mysigt att umgås allesammans där.. och jag hoppas att min systeryster inte har stora skälvan, för att vi alla kommer.. Hon har inte sagt nått, men är rätt så säker på att hon hade sagt till om det INTE var okej, att vi kom allesammans!?!

Julbordet på skolan gick riktigt bra idag...men jag slutar ju aldrig att förvånas över elevernas korkade kommentarer.. -VAA, är det fisk i Jansson?? Fyy, vad äckligt..!! Bara en av alla kommentarer som vi hört ett ANTAL gånger idag..!

Mår fortfarande bara sådääär...blir inte bättre, men samtidigt inte sämre heller..!
Drygt.. men nu är det torsdag och fredag kvar, plus en firmafest..sen så...så ska jag försköka att INTE vända på dygnet, som jag ofta gör under jullovet och bara njuta av ledigheten!

Kram!

Postat av: Ulrika

Jag längtar tills ni kommer ALLIHOPA!!!! Det ska bli jättemysigt!

Kramar <3 <3 <3

Datum: 2009-12-16 kl. 19:41:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: