Julkul!

Först måste jag få gnälla lite innan jag berättar om den trevliga julfesten....(min blogg=jag bestämmer!)
Jag är
fortfarande förkyld.... Vad är det här??? Trött, hela tiden...igår så blev det som ett blåmärke under ena ögat..så en kompis på jobbet trodde att sminket runnit ner..men det är bara påsarna som fått färg...hur tragiskt är inte det?????? Tur att Carola finns med sina krumilurpiller och sminkväska!! (Tack!)

Såå, nu har jag gnällt färdigt (tror jag!).

Hade en trevlig och rolig kväll igår! God mat och rolig underhållning och trevligt bordssällskap!
Och det blev inte så sent heller..skönt för en kvällstrött människa som jag!
Här kommer lite bilder:





Carola & Willy ♥

Margot, som kom utan sin Bosse..men var lika glad iallafall!

Affa i profil...

En riktigt lyckad kväll! Nu laddar jag om för den sista arbetsdagen för i år..det vankas julgröt, för hela slanten!

Inte min favorit, men dom flesta eleverna tycker ju om det, plus att det är en fin tradition!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: