Glad Lucia!!



Hoppas att ni alla får en skön Lucia-dag och tredje advent!

Måste få säga att jag tycker att Lucia är en härlig svensk tradition..och samtidigt be mina tre barn om förlåtelse, för att dom inte har fått fira den... Men, gjort är gjort och jag kan inte få det ogjort!! Jag visste inte bättre en att lyssna på vad folk sa, och då blev det så! Men NU vet jag att det var fel! Och NU kan jag stå för att jag tycker att Lucia är en härlig tradition och väl värd att firas! 


P.s Det är inge´fel på tomten heller...bara så ni vet!! D.s

Kram!




 

Postat av: Ann-Louise

Och ääääntligen hade de luciatåg på Fridhemsskolan i år! Vad jag har längtat! Har aldrig förstått varför de inte fått fira Lucia på skolan....Och du, ha inte dåligt samvete, man gör vad man tror är bäst just där och då för sina barn. Kramar!! :)

Datum: 2009-12-13 kl. 18:40:50
URL: http://www.lollobloggen.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: