Fortfarande datorlös...

Så nu försöker jag att skriva ett snabbt inlägg innan maten levereras hit till jobbet! I morse var det
-8°C..burr..vad kallt..ingen snö och snorhala vägar!



Det är redan december och snart jul..har inte köpt en enda julklapp, och vet faktiskt inte hur det ska gå till för att få till det heller...Men det har faktiskt gått bra ALLA andra jular, så varför skulle jag inte få ihop det till den här? Men det ska bli otroligt härligt att få fira julen tillsammans med ALLA mina barn, deras respektive och nu med mitt älskade barnbarn också!! Nästa jul, blir det nog värre....som det ser ut, nu så är jag helt ensam...men det kan hända mycket fram tills dess, så jag ska försöka att inte bekymra mig i onödan...

Håll tummarna för att datorn blir fixad!!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: