Det ska bli härligt..

..Att få umgås allihopa, i jul! Jag längtar! Idag så åker vi! Jag tror att familjen Calvo åker under dagen, medans vi tokstållar åker inatt..Allt för att kunna se och höra Emilia, som ska sjunga i Norrbärke kyrka i morgonbitti!
 
Extra kul i år är ju förstås Adina, men annars så ska det bli kul att visa IsaDora och Jennifer hur vi gör och har det under julen! (hoppas att dom inte blir avskräckta, bara!) Och att jag har ALLA samlade tillsammans (inga tårar i år, hoppas jag!)

Katterna, tar Jennifers snälla pappa Björn, hand om!! Skönt att veta att dom blir väl omhändertagna!


Idag ska jag fixa det sista inför julen (lönen har ju kommit!), packa det jag ska ha med mig, och sen invänta kvällen/natten tills vi ska åka!

Återkommer!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: