Det har redan hänt..

 ..nått stort, kanske ni undrar...men näe, tyvärr inte än (men jag väntar troget fortfarande!) !?
JAG SOVER LÄNGE PÅ MORNARNA!! Jag har REDAN lyckats med att "vända" på dygnet.. jag hade tvättid i tvättstugan klockan 07.00 i morse, och brydde mig inte alls om att sätta nån klocka, för morgonpigg är jag ju alltid (förutom i december, tydligen!) och jag vaknade 8.30!!! Ett fenomen, som jag bloggat om förut (förra året i december) och som är lika konstigt varje gång som det inträffar!
Men som tur var så fanns det tid efter min missade tvättid, så jag hinner få allt fixat inför resan till Dalarna!


Trevlig fjärde advent allihopa!

Kram!

Postat av: isaDora

Men vad härligt det är att sova ut ibland! :) Skönt att du lyckades få en tvättid ändå innan vi åker till Dalarna! Ha en härlig dag! kram

Datum: 2009-12-20 kl. 10:23:35
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: