Äntligen jullov!

Det känns riktigt skönt, faktiskt! Nu ska jag försöka att kurera min envisa förkylning och se till att bli frisk!
 
Sitter här i morgonmörkret med min kaffekopp (har haft lite kanel i, det är jättegott!) och funderar på om jag ska ta en promenad eller inte.. Det är som att jag har en diskusion med ett trotsigt barn(=jag)..-VILL INTE...-DU SKA GÅ... -VILL INTE.. Kollar man på termometern så VILL jag INTE -16°C Fast det är ju bara att klä på sig långkalsonger och gå... Jaa, ni fattar hur jag har det! Inte blev det bättre av att jag fick ett hurtigt sms av IsaDora nyss, som BAKAT och står på Vaksalatorg och ska sälja det hon gjort...(TOKFIA!!) Men det kanske blir en promenad dit, så jag kan få ge henne en kram! 

Ska tränga mig ner på stan idag också, och kolla efter julklappar.. Jag får ju inga pengar förrän på måndag, så hur det här ska gå till fattar jag inte riktigt själv...men jag har ju alltid haft det så här, så borde ju egentligen vara van...Men kan tala om för er att ROLIGT ÄR DET INTE!! Har ju lika mycket räkningar som ska betalas iallafall sen, i slutet av månaden..



Nähäpp...ska jag försöka att leta rätt på långkallingarna nu, och se om jag tar mig till Vaksala?...Hmm..eller kolla om det är nått på Tv´n kanske...Hmm..?

Kram!

Postat av: isaDora

Du är så duktig med dina promenader! :) TACK för att du kom! Du kanske har sett på facebook att vi VANN! Det skilde BARA 27 kr! Vinsten hamnade på 450 så att det ska till frälsis :)

Datum: 2009-12-19 kl. 18:22:40
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: