Sthlm idag!

Jag rymde från "gubbarna", tog tåget och åkte till Stockholm..jag har fått pussa på Adina HELA dagen!! Har haft en helmysig dag tillsammans med Ehlin & Adina (tack för en underbar dag!), vi har ätit på chinabuffé, gått i affärer och tittat, tog en promenad till Gamla Stan och köpte glass på "Ben & Jerrys". Sen åkte vi hem till Ehlin & Alfonso (han har jobbat, så jag har tyvärr inte hunnit träffa honom!)

Chinamaten åt vi på ett ställe, som vi varit till några gånger förut, det ligger på det otroligt fachionabla Östermalm..Herregud hur en del människor ser ut där..killarna/gubbarna i bakåtslickat hår, och tjejerna/kvinnorna i megastora solglasögon och uppblåsta tuttar.. Man kan inte annat än skratta åt dom..Stureplansbrattsen..

Här sitter vi på "Ben & Jerrys"

Glada både hon och jag!!

Ni förstår varför va!!??!!

Här hemma har gubbarna fixat till plattorna på min uteplats, det ser riktigt bra ut! Jämt och fint, speciellt om man jämför med hur ojämt det var innan! Jag har inte vågat möblera tillbaka mina möbler än, men det kan ju vänta tills imorgon!


En före och efterbild!

Nu är jag ENSAM hemma igen..

Kram!

Postat av: Ehlin

Tack så jätte mkt själv!!! <3

Datum: 2009-08-11 kl. 08:53:22
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: