Skönt att få sova hemma!

Det ska bli riktigt skönt att få sova i min egen säng inatt!! Det är så att jag längtar redan, fast klockan bara är 19.00!!

Men jag lyckades att få färdigt, det jag behövde göra på jobbet till lunchtid, så jag kunde smita hem! (har ju komp att ta ut, sen den låååånga arbetsdagen igår!)
Har haft huset fullt av besök idag!!! SÅ KUL!!! Ehlin & Adina har tagit tåget hit och varit här hela dagen! Mysigt att få träffas, även om det inte var så länge sen sist..men jag myser, som bara den!!
Camilla, har varit här också (som fixat sommarjobbet och är kompis med Ehlin!!). Sen kom mamma och Ulrika hit..det var alldeles för länge sen sist..har inte ens hunnit prata med min systeryster (eller ystrar, närmare bestämt..) på evigheter!! =(
Johan & IsaDora har också varit här, och dom kommer snart tillbaka igen, vi ska byta bil, så i morgon får jag köra BMW!!
IsaDora ska hämta sin syster och hennes familj, som varit i USA i en hel månad, och BMW´n är för liten, för all deras packning, så min Volvo ska rädda situationen!


G-mormor och Ulrika med Adina

Lycklig och nöjd hos Ulrika

"Grodan"

Kram!

Postat av: Ehlin

Vilka mysiga bilder! HAde super trevligt igår, tack! Älskar dej!!

Datum: 2009-08-18 kl. 07:57:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: