Promenad i regn

Efter att ha sprungit ner på stan, varit ledsen och arg över all teknik som krånglar, slumrat en stund i soffan, så lurade Tobbe med mig ut på en härlig promenad!! Bor ju i en fantastisk stad..så mycket grönområden med gång och cykelvägar..Vi gick bort mot Fyrishov, och sen "bakom" Fyrishov, på andra sidan Fyrisån...och det var en FANTASTISK promenadväg där!! Kom tillslut fram vid "storavägen" (55:an) och sen under den, där det fanns massor med kollonistugor och bryggor vi ån, som jag inte hade en aaaning om att dom fanns där! Så nu systerystrar, när ni kommer, har jag nått nytt att visa er!! Mysigt att promenera och prata med Tobias också! Tack för att du tog med mig!

Till och med nu strular det...skulle beskära den här bilden (Johan låg bredvid, i den andra soffan...och vipps, så finns inte det kortet mer...åååhhhh...)

Lika bra att jag lägger av..

I morgon så hoppas jag på att få äta några kräftor innan nattjobbet! Johan & IsaDora ska ha en Kräftskiva, så det ser jag verkligen fram emot! Ehlin, Adina & Alfonso kommer också..Tobbe har match i morgon, men han hinner nog med några kräftor efteråt!!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: