Förtydligande

Vill bara förtydliga, att jag kommer att ge järnet idag på jobbet, och tills den dagen det är rätt att sluta...Jag brukar inte ge upp, och lägga av, det ligger inte i mina gener, tror jag. Har varit med om alldeles för mycket i mitt liv, för att "ge upp".

När jag slutar som Ansvarig Husmor på Loks, kommer det att vara med flaggan i topp och med en perfekt ersättare på min tjänst, som gör att arbetet kan fortsätta i samma anda som vi har nu!

Men när jag vet att det här inte är det rätta för mig, så är ju motivationen för att åka dit idag och köra igång allt igen inte på topp, men jobbångest, har nog dom flesta idag, som ska börja jobba.
 
Hur det än är, så är det allra skönast att få vara ledig, fullt betalt och sommar och sol!! Att skolan snart börjar, innebär ju att det börjar bli höst...

Ha en bra dag idag allesammans!

Kram!

Postat av: Ann-Louise

Jag hade samma jobbångest i söndagskväll och den har väl kanske inte försvunnit än...kanske jag också är på fel arbetsplats? Älskar mitt jobb men mycket av organisationen runt omkring sliter..men vi får väl se varthän det lider i framtiden. Lycka till idag på jobbet, trots att det inte längre känns helt rätt för dig. Hoppas du hittar det du söker längre fram :) Kram på dig!!

Datum: 2009-08-13 kl. 08:46:37
URL: http://www.lollobloggen.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: