Cilla är hemma igen..

Jag vaknade inatt vid 4 tiden av att en katt skrek...så jag förstod på en gång att det var Cilla (eller rättare sagt, man HÖR att det är Cilla!) så jag sprang upp och öppnade ballkongdörren...men där var hon ju inte....den dryga katten satt i KÖKSFÖNSTRET och skrek... Jag försökte ropa på henne, så att hon skulle komma till ballkongen (kan ju inte väcka alla grannar...) men hon gav sig inte, man är ju rätt så virrig och trött, när man väcks så där, så tillslut gav jag upp och öppnade ytterdörrarna..Kommer nog att få ångra det..
Men, men..nu är hon hemma iallafall...elller, förresten hon gick ut nyss igen, Phoebe kom in och Cilla gick ut! Tur att jag har katterna så jag inte mossar igen.. Har alltid velat ha en hund, men när man aldrig har haft någon, så är det svårt att veta i vilken ände man ska börja..men just nu så räcker det med två katter!!


Nu ska jag göra mig iordning för ännu en arbetsdag i Eriksberg..sista dagen blir i morgon...det känns så sorgligt, speciellt, när jag verkligen VILL sluta på LO, och göra något annat..men jag avvaktar och ser vad som händer..har ju sökt ett annat jobb också, men får nog kanske söka några till. Camilla, säger hela tiden att "jag ska sitta still i båten", så ska försöka att gör det!

Ha en bra lördag allihopa! Och tack för alla tummarna som hålls, för mig och för att Cilla kom hem!

Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: